چرا با ری استارت کردن کامپیوتر بسیاری از مشکلات آن برطرف می‌شود؟
نوشته شده توسط : ساحل

می‌توان گفت که راه‌اندازی مجدد یک وسیله‌ی الکترونیکی، ساده‌ترین روش برای حل بسیاری از مشکلات آن محسوب می‌شود و در بسیاری از موارد و برای طیف وسیعی از دستگاه‌ها، کارساز است. بسیاری از مواقع، هنگامی که در کامپیوتر یا هر دستگاه الکترونیکی که داریم، با مشکلی رو‌به‌رو می‌شویم، اولین توصیه‌ی پشتیبانی فنی این است که «سیستم خود را مجددا راه‌اندازی کنید.» این توصیه به این دلیل است که در ۸۰ الی ۹۰ درصد مواقع، بسیاری از مشکلات یک دستگاه را با یک راه‌اندازی مجدد ساده می‌توان برطرف کرد.

این راه‌حل ساده، چنان در اعماق ذهن ما حک شده است که عکس‌العملی فوری در این مواقع محسوب می‌شود. حتی فردی باتجربه و فنی نیز در این مواقع، به شما پیشنهاد می‌کند که دستگاه خود را مجددا راه‌اندازی کنید. در بسیاری از مواقع ممکن است افراد هیچ اطلاع و پیش‌زمینه‌‌ای از اینکه چه اتفاقی برای آن دستگاه الکترونیکی افتاده است، نداشته باشند؛ اما معتقدند که راه‌اندازی مجدد دستگاه، می‌تواند مشکل را به نوعی برطرف کند.

سوالات بسیاری را می‌توان در این زمینه مطرح کرد. برای مثال، چرا راه‌حل راه‌اندازی مجدد دستگاه بسیار رایج است؟ چه چیزی در مورد دستگاه‌های الکترونیکی وجود دارد که راه‌اندازی مجدد را بسیار مؤثر می‌کند؟ چرا در زمان روشن‌بودن دستگاه نمی‌توان این مشکلات را برطرف کرد؟ در مقاله‌ی پیش‌رو سعی شده علت این موضوع مشخص شود که چرا در بسیاری از مواقع، خاموش و روشن کردن یک دستگاه الکترونیکی در برطرف شدن مشکل آن دستگاه نقش دارد؟

منبع:

https://www.zoomit.ir/computer-learning/363757-restart-the-computer-solve-many-problems/





:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: